АНТИКОРРОЗІЙНА ОБРОБКА ДНИЩА АВТО

Антикор кузова, арок, внутрішніх порожнин у Харкові.

тел 063 372 30 74

Зображення - 6 

Іржа може виникнути навіть на преміальному автомобілі. Головними причинами гниття кузова, арок, днища та внутрішніх порожнин є кліматичні умови, різні реагенти, сіль та пісок на дорогах.

Різні види корозії призводять до несправностей та дорогого ремонту, але запобігти цьому можна, якщо замовити антикор для авто у перевіреному СТО "Prom".

Обробка авто антикором у Харкові, а саме обробка днища автомобіля, кузова, арок, прихованих порожнин коробів, дверей – одна із послуг автосервісу. Під цим розуміють спеціальну процедуру, що є нанесенням спеціальних захисних засобів, що запобігають впливу вологи на метал.

Антикорозійна обробка авто допоможе зберегти його у відмінному стані та позбавити високих витрат на ремонт надалі.

Види антикорозійної обробки

Спектр антикорозійних складів, що використовуються в сучасних СТО, досить високий, та "Prom" – не виняток. Фахівці компанії виконують такі роботи з рятування авто від гниття:

Захист зовнішніх поверхонь
За допомогою спеціальних складів здійснюється обробка днища автомобіля, кузова та колісних арок. Використання еластичних препаратів дозволить захистити ці елементи від впливу електролітів та механічної деформації.

Обробка прихованих поверхонь
Антикорозійні однорідні склади з еластичною плівкою наносять на пороги, стики, дверні корпуси та лонжерони з метою їхнього захисту від вологи. Ці препарати заповнюють пошкоджені місця або мікротріщини, щоб запобігти потраплянню в них води.

Крім того, автомобілістам пропонуєтьсяповна або часткова обробка днища авто. Такі роботи проводяться висококваліфікованими майстрами з використанням спеціального обладнання та матеріалів високої якості.

У чому переваги такої антикорозійної обробки?

Якісне антикорозійне покриття, нанесене на автомобіль фахівцями СТО "Prom":

  • забезпечує довгостроковий захист видимих та важкодоступних місць;
  • запобігає виникненню іржі та зупиняє корозійний процес;
  • змащує автомобільні вузли, чим знижує рівень скрипів механізмів;
  • запобігає проникненню вологи, витісняючи її;
  • забезпечує стійкість поверхні до подряпин та ударів;
  • заощаджує ваші гроші, позбавляючи ремонту та фарбування автомобіля.

Компанія використовує лише безпечні матеріали, які не шкодять ні людям, ні довкіллю.

Як роблять антикор?

Насамперед місця, що потребують обробки, потрібно очистити від пилу, бруду та інших забруднень, щоб досягти міцної адгезії складу з поверхнею. Далі всі ці ділянки варто просушити та знежирити. І лише після цього застосовуються антикорозійні матеріали. Зазвичай їх наносять трьома шарами при температурі не нижче 15 градусів із проміжним просушуванням кожного.

Співробітники СТО обробляють всі місця на авто антикорозійним матеріалом за допомогою пензля, валика чи шпателя. Приховані ділянки піддаються обробці з використанням балончика або фарбопульта. Після завершення процедури автомобіль повинен 24 години простояти, доки антикор не вбереться.

Сама обробка – досить простий процес, але все ж таки його не варто здійснювати самостійно, а краще замовити нанесення антикорозійних складів у професіоналів. Вони точно знають, які саме матеріали підійдуть для вашого авто, а також якісно та грамотно виконають усі роботи.

Варто пам'ятати, що замаскувати антикором з'їдений іржею кузов для передпродажної підготовки не вдасться. У будь-якому СТО обман швидко виявлять, скориставшись спеціальним обладнанням.

Антикорозійна обробка – запорука здоров'я та довголіття авто, а також запобігання великим фінансовим затратам.

Де зробити антикор у Харкові?

Наш автосервіс пропонує повний обсяг робіт у цьому напрямку. До стандарту послуги входить:

  • зняття вихлопної системи;
  • захист під арками, іноді паливного бака;
  • чистка та миття всієї площі поверхні, що обробляється;
  • повне усунення іржі;
  • нанесення потрібного шару антикору на загрунтовану поверхню.

Не рідкість - проведення зварювальних робіт, що окремо обговорюється із замовником за фактом та візуальним аналізом.

Матеріал використовується на основі "Dinitrol" або більш відоме в народі слово "Tectyl". Рекомендований шар щонайменше 2 мм. 4 мм значно краще, але відповідно дорожче. Робочий процес відбувається поетапно з витримкою норм, тобто триває щонайменше три дні.

Головна мета даної послуги – дати захисний шар від пошкоджень та впливу вологи на незахищений метал. Таким є після ударів дрібних каменів та інших зіткнень.

Під час підготовки днища автомобіля до антикорозійної обробки важливим моментом є видалення наявних іржавих місць металевою щіткою або абразивом. Потім перетворювач іржі наноситься, витримується щонайменше 4 години і наноситься ґрунт. Усі види мастик, антикорозійні та антигравійні матеріали не працюють безпосередньо з металом. Ґрунт обов'язковий!

Зображення - 8

Зображення - 9

Зображення - 10

Зображення - 7

fgfgfg

Новое в блоге

Последние новости